Bestellen

In de orderbevestiging die je hebt ontvangen staat de leverdatum van ieder product aangegeven. Mocht je bestelling vertraagd raken waardoor wij de leverdatum niet meer kunnen halen, sturen wij je hier ook een email over. Uiteraard kan je ook altijd contact opnemen met onze klantenservice voor al je bestelling gerelateerde vragen.
Ja, we zullen je bestelling nog steeds leveren! Soms levert onze leverancier een product later dan verwacht. Wij stellen je hier dan per email over op de hoogte. Uiteraard doen wij ons best om je bestelling alsnog zo snel mogelijk af te leveren!
De meeste bestellingen verzenden wij met DHL of UPS. Alleen producten die door hun omvang of gewicht niet door DHL geleverd kunnen worden, worden rechtstreeks door onze leverancier bezorgd met een andere logistieke partner.
Nee, dat is niet mogelijk. Onze magazijnen zijn niet ingericht om klanten te ontvangen. Het is hierdoor niet mogelijk om producten bij één van onze locaties op te halen.
Zodra je bestelling vanuit ons magazijn is verzonden ontvang je van ons een verzendbevestiging. In deze verzendbevestiging vind je een Track & Trace code van de bestelling. Via deze Track & Trace code kan je je bestelling volgen. Mochten er problemen zijn met de zending, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Hier kunnen verschillende oorzaken voor zijn. Ervan uitgaande dat je wel al een verzendbevestiging hebt gekregen, vragen we je eerst de onderstaande punten te controleren:
  1. Controleer het afleveradres op de orderbevestiging. Is dit het juiste adres?
  2. Controleer de Track & Trace code uit de verzendbevestiging. Daar staat soms aanvullende informatie wanneer een zending bijvoorbeeld vertraagd is.
  3. De bezorger doet twee bezorgpogingen. Als je tijdens de eerste poging niet thuis bent, wordt er een briefje voor je achtergelaten waarin DHL aangeeft dat ze zijn geweest. Als je ook bij de tweede bezorgpoging niet thuis bent, wordt je bestelling naar een DHL locatie gebracht waar je het pakketje kan ophalen.
Is het nog steeds niet duidelijk wat er met je pakketje aan de hand is? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

De bezorger doet twee bezorgpogingen. Als je tijdens de eerste poging niet thuis bent, wordt er een briefje voor je achtergelaten waarin DHL aangeeft dat ze zijn geweest. Als je ook bij de tweede bezorgpoging niet thuis bent, wordt je bestelling naar een DHL locatie gebracht waar je het pakketje kan ophalen.

Kijk in de Track & Trace code voor meer informatie over de zending.

Wij hebben heel veel producten op voorraad liggen en deze voorraad ligt verdeeld over verschillende magazijnen. Doordat wij meerdere magazijnen hebben, kan het gebeuren dat jouw bestelling ook uit verschillende magazijnen moet komen. Om ervoor te zorgen dat jij je product zo snel mogelijk in huis hebt, sturen wij je bestelling direct vanuit het magazijn naar jou toe. Hierdoor ontvang je soms meerdere pakketjes.

Voor het gedeelte van ons assortiment dat wij niet op voorraad hebben, werken wij samen met meerdere leveranciers. De producten die wij bij onze leverancier(s) moeten bestellen, kunnen wij uiteraard niet zo snel leveren als de producten uit onze eigen voorraad. Op deze producten zit daarom een langere levertijd en deze pakketjes worden dan ook apart verzonden.

Hoeveel pakketjes wij ook naar je toesturen, je betaalt bij ons maar één keer verzendkosten. Als je een bestelling van minimaal €50 excl. BTW plaatst, hoef je helemaal niet voor de verzending te betalen!

Doordat je bestelling soms uit meerdere pakketjes bestaat, kan het zijn dat een deel van je bestelling nog onderweg is. Van ieder pakketje dat we naar jou toesturen, krijg je een Track & Trace code. Zo kan je meerdere Track & Trace codes krijgen in één verzendbevestiging. Onder iedere Track & Trace code staat welke producten er in het pakket zitten.

Dat is natuurlijk niet onze bedoeling! Neem contact op met onze klantenservice dan lossen we dit voor je op. Als je het ordernummer bij de hand hebt, kunnen we je sneller helpen.