Bestellen

In onze webshop kan je snel en gemakkelijk het juiste product vinden en bestellen. Zoek het product, vul het aantal in en klik op 'bestel'. Kies een betaalmethode en rond af. Je kan kiezen om de bestelling te plaatsen met of zonder account. Wij raden een account aan. Door je gegevens te bewaren, kan je de volgende keer nog sneller bestellen. Bovendien heb je met een account inzage in de facturen, de bestelhistorie en status van je bestelling.
Onze producten zijn ingedeeld in productcategorieën. Weet je niet in welke categorie het product staat? Gebruik dan de zoekbalk bovenin de webshop of maak gebruik van de filters. Uiteraard staat onze klantenservice ook voor je klaar om je verder te helpen.
Alle prijzen op onze website zijn exclusief btw (ook de verzendkosten).
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te wijzigen. We gaan namelijk direct aan de slag nadat we jouw bestelling hebben ontvangen. Je kan het uiteraard wel terugsturen na ontvangst. De verzendkosten van een retour betalen wij voor je.
Wanneer je als gevolg van een verandering in de oorspronkelijke leverdatum je bestelling wilt annuleren, dan vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice.
Dat kan gebeuren. We vermelden bij elk product of het op voorraad is. Is dat niet het geval, dan geven we aan wanneer we het weer verwachten.
Als de bestelling succesvol is afgerond, sturen wij meteen een orderbevestiging. Heb je deze niet ontvangen, kijk dan of ons bericht niet in de ongewenste mail terecht is gekomen. Neem in andere gevallen contact op met de klantenservice om er zeker van te zijn dat wij wel jouw bestelling ontvangen hebben.
In de webshop heb je de mogelijkheid om producten te vergelijken. Zo weet je altijd wat de verschillen zijn en of je het juiste product bestelt. Klik bij het gewenste product op de vakje naast ‘vergelijken’ en doe hetzelfde bij het product waarmee je het wilt vergelijken. Klik daarna op ‘vergelijken’. Wij geven je een overzicht van de overeenkomsten en verschillen.