Wat vervelend dat je ontevreden bent. Wij willen uitstekende service bieden en je klacht graag voor je oplossen.

Voor een snelle afhandeling van jouw klacht kan je contact opnemen. Wij zijn op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur bereikbaar. We reageren meestal binnen 4 uur inhoudelijk op de klacht (uiterlijk binnen 14 dagen). Je kan jouw klacht op verschillende manieren aan ons melden:

  • Via telefoon +31 20 26 16 080
  • Via e-mail
  • Via WhatsApp: 06 44 44 23 09
  • Via Facebook
  • Via live chat

Is de oplossing niet naar wens en wil je de manager van onze klantenservice spreken? Stuur dan een e-mail naar theresa.eckert@zamro.nl.

Wij doen er alles aan om jouw klacht op te lossen. Ben je ondanks onze inspanning niet tevreden met onze oplossing, dan kan je als zakelijke klant de klacht ook voorleggen ter bemiddeling aan Thuiswinkel via: www.thuiswinkel.org.