Zamro en ERIKS slaan de handen in een!

Wij hebben onze krachten gebundeld met ERIKS. Zo kunnen we onze zakelijke klanten nog beter van dienst zijn! Meer informatie over deze samenvoeging?

Lees dan hier verder

Onze klantenservice blijft tot en met 31 mei van maandag tot en met vrijdag, van 09:00 tot 17:30 voor je beschikbaar. Je kan ons telefonisch bereiken via 020 26 16 080, mailen naar klantenservice@zamro.nl, een whatsapp bericht sturen naar 06 44 44 23 09, of onze chat op de Zamro website gebruiken.

Alle bestellingen worden gewoon nog geleverd. Daarnaast is onze klantenservice nog steeds bereikbaar voor al je vragen.

Wij hanteren een betaaltermijn van 30 dagen. Je dient je factuur dus binnen 30 dagen (na ontvangst van de factuur) aan ons te betalen. Mocht je verdere vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Je kunt (een deel van) je bestelling zonder problemen naar ons retourneren, mits de producten ongebruikt zijn en je de retour binnen twee weken na ontvangst aanvraagt (tot max. 20 kg en max 80 x 50 x 35 (l x h x b) cm).

Wil je een product retourneren? Laat dan hier je gegevens achter in ons retourformulier. Binnen 2 werkdagen ontvang je van ons per email een retour pakbon en een retourlabel.

Zamro en ERIKS gaan samen als één webshop; de ERIKS webshop. We zullen de sterke punten van beide webshops én van beide bedrijven samenvoegen om onze klanten zo nóg beter te kunnen helpen. Zo kan je o.a. een beter functionerende webshop verwachten waar je nog veel meer producten op kunt bestellen dan voorheen. Daarnaast kunnen al onze klanten nu gebruik maken van de technische kennis van ERIKS. De vernieuwde ERIKS webshop is uitsluitend voor zakelijke klanten beschikbaar.

Vanaf 8 april kun je geen bestellingen meer plaatsen bij Zamro. Je kunt nog wel inloggen in je account om bijvoorbeeld je bestelgeschiedenis in te zien. Daarnaast is onze klantenservice t/m 31 mei nog bereikbaar om al je vragen te beantwoorden. Mocht je hierna nog vragen hebben over je Zamro order, kan je contact opnemen met ERIKS.

De doelgroep van Zamro was, net als die van ERIKS, altijd al de zakelijke markt. De Zamro webshop was echter wel beschikbaar voor particulieren. De ERIKS webshop is altijd alleen voor zakelijke klanten beschikbaar geweest vanwege de strategie van ERIKS om zich te focussen op de grotere (industriële) bedrijven. Deze focus is niet veranderd.

Je kan ERIKS telefonisch bereiken maar ook via email of via de chatfunctie op de ERIKS webshop. Klik hier om op de contactpagina van ERIKS NL te komen.

Nadat het vanaf 8 april voor niemand meer mogelijk is om bestellingen bij Zamro te plaatsen, zullen alle lopende bestellingen bij Zamro uiteraard worden afgehandeld. Vanaf 8 april kunnen particuliere klanten echter niet meer bij Zamro/ERIKS terecht om nieuwe bestellingen te plaatsen.

Nee. Nadat de Zamro webshop gesloten is, kan je hier nog steeds inloggen op je account om bijvoorbeeld je bestelgeschiedenis in te zien. Je kan je Zamro bestelgeschiedenis echter niet terugvinden op de ERIKS webshop.

Je kan in de ERIKS webshop wel op Zamro artikelnummers zoeken. Zo kan je eenvoudig je Zamro producten op de ERIKS webshop vinden.

Staat je antwoord niet tussen? Laat een bericht voor ons achter.


Ben je niet tevreden over onze producten of diensten? Dan horen wij dat graag. Lees meer over onze klachtenprocedure.