Hoe kunnen we je helpen?

Wij werken met verschillende levertijden. Deze tijden staan bij ieder product op onze pagina vermeld. Daarnaast wordt tijdens het bestelproces de verwachte leverdatum van elk product weergegeven. Voor artikelen die op voorraad zijn kan je tijdens deze stap een aangepast bezorgmoment kiezen. Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een orderbevestiging met daarin de verwachte leverdatum. Mocht de leverdatum helaas onverwachts wijzigen, houden we je hierover op de hoogte via de mail.

Nee, wij zijn een webshop en hebben geen fysieke winkel. Verder zijn onze magazijnen niet ingericht om klanten te ontvangen. Het is hierdoor niet mogelijk om je producten op te halen bij een afhaallocatie.

Je kan bij ons niet via e-mail of telefoon bestellen. Bestellingen kunnen uitsluitend via onze webshop geplaatst worden. Dit is heel makkelijk en snel te doen:

  • Zoek de producten die je wilt bestellen.
  • Vul het gewenste aantal in en klik op “in winkelwagen” om de producten in je winkelwagen te plaatsen.
  • Ga naar je winkelwagen, vul eventueel een kortingscode in en druk op “verder met bestellen”.
  • Vul je gegevens in en vul eventueel nog een persoonlijke bestelreferentie in voor je eigen administratie.
  • Kies een betaalmethode en rond je bestelling af. Je kan kiezen om de bestelling te plaatsen met of zonder account. Er is overigens geen minimale bestelwaarde.

We weten hoe belangrijk het is dat jouw producten zo snel mogelijk geleverd worden. Om deze reden werken wij samen met verschillende leveranciers in Nederland en België. Zodra een product klaar staat om verstuurd te worden, dragen wij het over aan onze logistieke partners. Zo garanderen we dat elk product zo snel mogelijk bij jou binnenkomt. Hierdoor kan het gebeuren dat jouw bestelling in meerdere pakketjes wordt geleverd. Voor jou komen hier natuurlijk geen extra kosten bij.

Ja, bedrijven kunnen in onze webshop op rekening betalen. Dat betekent dat je eerst de producten ontvangt, en daarna betaalt. De betaling moeten wij binnen 30 dagen na onze factuur ontvangen hebben. Let erop dat je het order- en factuurnummer bij de betaling vermeldt. Zo kunnen wij de betaling herkennen. Om direct goedgekeurd te worden voor betalen op rekening moet het opgegeven factuuradres overeenkomen met het postadres waarop jouw bedrijf is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel. Kies hiervoor jouw bedrijf uit de lijst op de adrespagina en pas het factuuradres niet aan. Het verzendadres kan uiteraard wel aangepast worden.  

Wellicht heb je jezelf al afgevraagd of wij naast een webshop ook een fysieke winkel hebben. Wij hebben geen magazijn of fysieke winkel die bezocht kan worden. Gelukkig kan je ons volledige assortiment met alle prijzen en levertijden 24/7 en overal bekijken!

Via www.zamro.nl kan je bestellingen alleen in Nederland laten leveren. Binnen Nederland kun je de bestelling op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres. Als je jouw bestelling niet op je factuuradres wilt laten bezorgen kun je in het bestelproces een ander bezorgadres toevoegen, mits beide adressen in Nederland liggen. Via onze Belgische (www.zamro.be) of Duitse webshop (www.zamro.de) kan je een bestelling in België of in Duitsland laten bezorgen.

Je kan (een deel van) je bestelling zonder problemen naar ons retourneren, mits de producten ongebruikt zijn en je de retour binnen twee weken na ontvangst aanvraagt.

Via deze pagina kan je een retour bij ons aanvragen. Wil je iets retourneren omdat er iets niet helemaal klopt aan je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we dit direct kunnen oplossen!

Vul je gegevens in zoals deze ook op de factuur staan. Binnen twee werkdagen melden wij je retourzending aan bij DHL en we sturen jou een retour pakbon en een retourlabel. De pakbon moet in de doos en het label moet op de doos geplakt worden. Hiermee kan je het pakketje bij een DHL punt afgeven en wordt het naar ons verzonden. Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, krijg je van ons een creditfactuur en storten we binnen twee weken het geld aan je terug.

Eigenlijk niks. Helaas kan het gebeuren dat jouw bestelling onverwachts is vertraagd. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Zodra de datum is gewijzigd, krijg je hierover bericht van ons. Wanneer je als gevolg van een gewijzigde leverdatum je bestelling wilt annuleren, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je bestelling dan annuleren zodat je jouw geld krijgt teruggestort.

Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging. In de verzendbevestiging vind je meestal een Track&Trace code. Met deze code kun je op de website van onze vervoerder de status volgen.

Als je een bestelling wilt ruilen, dien je het product naar ons te retourneren. Wij storten vervolgens het geld van deze bestelling aan je terug zodat je zelf het juiste product kunt bestellen.

Staat je antwoord niet tussen? Laat een bericht voor ons achter.

Contact met Zamro BV?

Onze klantenservicemedewerkers spreken graag onze klanten. Zoek je contact met Zamro BV voor bijvoorbeeld acquisitie of samenwerking, dan vragen we je een e-mail te sturen naar info@zamro.nl


Ben je niet tevreden over onze producten of diensten? Dan horen wij dat graag. Lees meer over onze klachtenprocedure.